Imatge Corporativa
L’hivern 2012-13, el Consell de la Dansa i el Ball del Ciri va decidir tirar endavant la proposta de fer una pàgina web i obrir comptes a algunes xarxes socials. El procés va evidenciar la necessitat de tenir una imatge corporativa per tal d’unificar la imatge a la xarxa i de retruc als cartells i materials impresos.
“[…] plasmar en la imatge els principals protagonistes del ball, els balladors i balladores. […] s’ha volgut mostrar també l’aspecte col·lectiu del ball.”
La col·laboració d’una parella de balladors de la Dansa 2012 –Nico Villarán i Cristina Hernández–, tots dos dissenyadors gràfics, ha permès arribar a un resultat excel·lent.
Resultat de l’encàrrec i del treball dels dissenyadors es decideix plasmar (i homentajar) en la imatge els principals protagonistes del ball, els balladors i balladores. Fugint de la representació individual, s’ha volgut mostrar també l’aspecte col·lectiu del ball.
Finalment, doncs, es tracta d’un logotip modern i net que representa la rotllana de les parelles de La Dansa en vista aèrea (des d’una balcó). Es distingeixen clarament els barrets i les capes al vol i els plecs de les faldilles i les mantallines de les balladores. Més enllà del que representa, la imatge recorda, per la forma i les simetries, el rosetó d’una església o la imatge d’un calidoscòpi.